Můj první nákup, vše naprosto v pořádku. Doporučuji!
Jak nakupovat
Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.
HLEDÁNÍ ZBOŽÍ
V levém menu si vyberte příslušné oddělení a v něm jednotlivé kategorie zboží, až se dostanete k cíli.
Pokud víte, jaký produkt hledáte, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.
Těžko se rozhodujete? Pomůžeme Vám – napište nám na náš online-chat vpravo dole.
KOŠÍK
Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka VLOŽIT DO KOŠÍKU.
V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (můžete je libovolně měnit) a cenu s DPH.
Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
NAKUPOVÁNÍ
Nakupovat můžete jako:
Nový zákazník, pokud nakupujete na našem e-shopu poprvé máte dvě možnosti. Nakupovat můžete bez registrace nebo se jednoduše pod svým e-mailem a Vámi zvoleným heslem zaregistrujte.
Registrovaný zákazník, pokud jste již na našem e-shopu nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Přihlaste se. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám nové na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.
DOPRAVA A PLATBA
Podle druhu zboží vám bude nabídnut typ dopravy. Jejich úplný přehled najdete na stránce Doprava a platba.
V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Na dobírku nelze zasílat zboží upravované nebo vyrobené na základě objednávky zákazníka. V tomto případě požadujeme platbu předem a proto vám v těchto případech systém dobírku nenabízí.
SHRNUTÍ A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Po kontrole objednávky a pročtení obchodních podmínek dokončete objednávku zaškrtnutím Souhlasu s obchodními podmínkami a stisknutím tlačítka Odeslat objednávku. Pokud chcete ještě něco změnit, vraťte se stisknutím na jednotlivé řádky KROK .....
HODÍ SE VĚDĚT
O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás e-mailem: info@levna-koupelna.cz nebo telefonicky na čísle: 777 633 902.
Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží, které již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě neprodleně e-mailem informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.
ZMĚNY V OBJEDNÁVCE
Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést tím, že napíšete na náš e-mail: info@levna-koupelna.cz. Změnu potvrdíme zpětně na váš e-mail.
Změna objednaného modelu zboží
V již potvrzené a odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Napište nám proto dodatečně na e-mail: info@wellmall.cz a my s vámi tento problém dořešíme.
Změna v čase a způsobu dopravy
Změnit typ dopravy bohužel nelze.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při napsání do poznámky.
KONTAKTUJTE NÁS
Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.